- Communicatie
- Feedback geven
- Feedback geven en krijgen (in-company)
Feedback geven en krijgen (in-company)
People & Company
Kenmerken
€ 907,50 All-in-prijs
- Klanten geven ons een 9,8
- Gratis annuleren >4 weken voor start
- Beste prijsgarantie

Boek nu deze training
- Klanten geven ons een 9,8
- Gratis annuleren >4 weken voor start
- Beste prijsgarantie
€ 907,50 All-in-prijs
Boek nu deze training
€ 907,50 All-in-prijs
- Dit is gegarandeerd de beste prijs

Boek nu deze training
- Klanten geven ons een 9,8
- Gratis annuleren >4 weken voor start
- Beste prijsgarantie
€ 907,50 All-in-prijs
Opleidersinformatie
It all begins with people
De effectiviteit van een bedrijf wordt bepaald door de kracht van haar medewerkers. People & Company is een advies-, trainings- en coachingsbureau dat samen met u, uw klantbehoefte invult. Het invullen van uw behoefte betekent bijvoorbeeld dat u uw omzet verhoogt, uw klantloyaliteit vergroot, uw kosten verlaagt of alle voorgaande tesamen. Philip Kotler schreef het al: mensen kopen geen boormachine, maar kopen een gat in de muur. Sterker nog, ze kopen een nieuwe kamer met een mooi schilderij.
People & Company denkt op dezelfde wijze. Onze expertise ligt vooral op het vlak van ontwikkeling van mensen, teams en organisaties. Ontwikkeling van medewerkers, managers en leiders leidt tot hoger vertrouwen, hogere tevredenheid, meer energie, meer plezier wat weer leidt tot hogere loyaliteit van uw klanten. En daarmee hogere omzet.
Organisatie
People & Company zet in op ontwikkeling van mensen in organisaties op 4 dimensies; Lichaam, hoofd, hart en ziel. Wij noemen dat ontwikkeling van de hele mens. Hele mensen creëren hele organisaties. Hele organisaties vervullen de behoefte van de klant.
Onze missie
Wij maken mensen en organisaties effectief, zodat organisaties hun doelstellingen realiseren en mensen meer betrokken zijn. Wij doen dit door het ontwikkelen van vier dimensies van de mens: fysiek, mentaal, sociaal-emotioneel en zingeving.
Onze kernwaarden
Heelheid, ontwikkeling en effectiviteit zijn waarden die ons dagelijks gedrag bepalen.
Onze visie
Wij dragen bij aan het verhogen van de medewerkersbetrokkenheid in Nederland van 9% naar 14% door het richten van gedrag van mensen in organisaties.
Behoefte van onze klanten
Bedrijfscontinuïteit | Betrokken medewerkers | Rendement | Effectieve organisatie Klantvoordelen Hogere productiviteit | Hoger rendement | Hogere klanttevredenheid Hogere kwaliteit | Lager Ziekteverzuim | Gelukkiger medewerker
De effectiviteit van een bedrijf wordt bepaald door de kracht van haar medewerkers. People & Company is een advies-, trainings- en coachingsbureau dat samen met u, uw klantbehoefte invult. Het invullen van uw behoefte betekent bijvoorbeeld dat u uw omzet verhoogt, uw klantloyaliteit vergroot, uw kosten verlaagt of alle voorgaande tesamen. Philip Kotler schreef het al: mensen kopen geen boormachine, maar kopen een gat in de muur. Sterker nog, ze kopen een nieuwe kamer met een mooi schilderij.
People & Company denkt op dezelfde wijze. Onze expertise ligt vooral op het vlak van ontwikkeling van mensen, teams en organisaties. Ontwikkeling van medewerkers, managers en leiders leidt tot hoger vertrouwen, hogere tevredenheid, meer energie, meer plezier wat weer leidt tot hogere loyaliteit van uw klanten. En daarmee hogere omzet.
Organisatie
People & Company zet in op ontwikkeling van mensen in organisaties op 4 dimensies; Lichaam, hoofd, hart en ziel. Wij noemen dat ontwikkeling van de hele mens. Hele mensen creëren hele organisaties. Hele organisaties vervullen de behoefte van de klant.
Onze missie
Wij maken mensen en organisaties effectief, zodat organisaties hun doelstellingen realiseren en mensen meer betrokken zijn. Wij doen dit door het ontwikkelen van vier dimensies van de mens: fysiek, mentaal, sociaal-emotioneel en zingeving.
Onze kernwaarden
Heelheid, ontwikkeling en effectiviteit zijn waarden die ons dagelijks gedrag bepalen.
Onze visie
Wij dragen bij aan het verhogen van de medewerkersbetrokkenheid in Nederland van 9% naar 14% door het richten van gedrag van mensen in organisaties.
Behoefte van onze klanten
Bedrijfscontinuïteit | Betrokken medewerkers | Rendement | Effectieve organisatie Klantvoordelen Hogere productiviteit | Hoger rendement | Hogere klanttevredenheid Hogere kwaliteit | Lager Ziekteverzuim | Gelukkiger medewerker