- Sales
- Resultaatgerichtheid
- Resultaatgericht verkopen - verkooptraining retail
Resultaatgericht verkopen - verkooptraining retail
Jacqueline Klappe Corporate Trainer (CLP)
Kenmerken
€ 41,14 All-in-prijs
- Klanten geven ons een 9,8
- Leren wanneer het jou uitkomt
- Beste prijsgarantie

Boek nu deze training
- Klanten geven ons een 9,8
- Leren wanneer het jou uitkomt
- Beste prijsgarantie
€ 41,14 All-in-prijs
Boek nu deze training
€ 41,14 All-in-prijs
- Dit is gegarandeerd de beste prijs

Boek nu deze training
- Klanten geven ons een 9,8
- Leren wanneer het jou uitkomt
- Beste prijsgarantie
€ 41,14 All-in-prijs
Opleidersinformatie
Als dochter van een ondernemersgezin ben ik geboren en getogen in de horeca. Elk vrij moment heb ik de armen uit de mouwen gestoken. In de bediening, de keuken, de huishouding en zelfs de receptie. Al op jonge leeftijd sprak ik mijn talen goed en kon ik met veel verschillende mensen een praatje maken. Tijdens de middelbare school ging ik, naast mijn werkzaamheden bij mijn ouders, aan de slag bij V&D als weekendhulp. Na een jaar kon ik een parttimebaan krijgen bij een parfumerie. Daar is mijn liefde voor retail en luxegoederen verder aangewakkerd. Het contact met klanten en hun verwachtingen iedere dag kunnen overtreffen was mijn hoogste doel.
In de 16 jaar dat ik als training manager heb gewerkt bezocht ik, naast het training geven, ook al onze winkels om te zien hoe alles wat ze geleerd hadden in de praktijk werd gebracht. Ik hielp altijd graag mee tijdens die bezoeken. Ten eerste omdat ik graag contact heb met klanten en ten tweede om te laten zien hoe je de theorie in de praktijk kunt toepassen. Achteraf hoorde ik altijd van het hoofdkantoor dat ze in het systeem konden zien in welke winkel ik op dat moment was geweest omdat de conversie en de omzet dan stegen.
Ik gun jou als retailer, manager en/of verkoopmedewerker diezelfde stijging in conversie en omzet. Want als je elke dag je omzet doelstelling behaalt, is je team ook gemotiveerd. En een gemotiveerd team werkt aanstekelijk op consumenten die binnen komen. En zo is de cirkel rond.
In de 16 jaar dat ik als training manager heb gewerkt bezocht ik, naast het training geven, ook al onze winkels om te zien hoe alles wat ze geleerd hadden in de praktijk werd gebracht. Ik hielp altijd graag mee tijdens die bezoeken. Ten eerste omdat ik graag contact heb met klanten en ten tweede om te laten zien hoe je de theorie in de praktijk kunt toepassen. Achteraf hoorde ik altijd van het hoofdkantoor dat ze in het systeem konden zien in welke winkel ik op dat moment was geweest omdat de conversie en de omzet dan stegen.
Ik gun jou als retailer, manager en/of verkoopmedewerker diezelfde stijging in conversie en omzet. Want als je elke dag je omzet doelstelling behaalt, is je team ook gemotiveerd. En een gemotiveerd team werkt aanstekelijk op consumenten die binnen komen. En zo is de cirkel rond.