Vanuit het Kenniscentrum verzorgt Info Support opleidingen voor IT-professionals, onder meer op het gebied van systeemontwikkeling, infrastructuur en databases. We waarborgen de kwaliteit van onze trainingen door uitsluitend te werken met vakmensen op IT-gebied met een vast dienstverband bij Info Support. Ons curriculum telt meer dan 300 klassikale open-rooster-trainingen die als basis kunnen dienen voor een veelvoud hiervan aan maatwerktrainingen.
Wisselwerking theorie en praktijkOns Kenniscentrum is een stevig fundament waar kennis wordt overgedragen naar zowel onze eigen medewerkers als IT-professionals van andere organisaties. Maar niet alleen theorie, maar ook juist de ervaring die wij opdoen in de praktijk, ‘in het veld’, voedt die kennisbron van binnenuit. Juist de wisselwerking tussen theorie en praktijk maakt Info Support uniek en onderscheidt ons van andere aanbieders van IT-trainingen en IT-dienstverleners.
8 redenen om te kiezen voor het Kenniscentrum van Info SupportAls Kenniscentrum van Info Support vinden wij het belangrijk dat u de juiste training vindt die past bij uw situatie. Daarom geven wij u graag een persoonlijk advies indien u daar behoefte aan hebt. Maar er zijn meer redenen om te kiezen voor het Kenniscentrum van Info Support
- Het Kenniscentrum van Info Support in 2001 als eerste ter wereld de status Microsoft (Gold) Certified Partner for Learning Solutions heeft behaald;
- Docenten en consultants van Info Support een actieve rol vervullen binnen de organisatie van de Nederlandse Java User Group (NLJUG);
- Onze docenten en consultants regelmatig spreken op vooraanstaande evenementen in binnen en buitenland;
- We met grote regelmaat publiceren in toonaangevende vakbladen zoals Automatiseringsgids, Java Magazine en Software Release Magazine;
- Meerdere docenten en consultants van Info Support die zijn benoemd door Microsoft tot Most Valuable Professional (MVP);
- Een Info Supporter de status Java Champion heeft (voor zijn jarenlange bijdrage aan de wereldwijde Java community);
- We sinds 1986 projecten uitvoeren en de opgedane ervaring en best practices uit deze projecten laten terug komen in de trainingen;
- Info Support is Cedeo-erkend (Bedrijfsopleidingen Maatwerk en - Open.